Прототипування інтерфейсу користувача

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут післядипломної освіти
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра програмного забезпечення

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Інші

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА" ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ / ЗВІТ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ №2 на тему: "Прототипування інтерфейсу користувача" ЛЬВІВ-2014 Тема: Місце інтерфейсу користувача у людино-машинній взаємодії КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ Досить важливе місце відводиться у вивченні предмету людино-машинна взаємодія, проектуванню інтерфейсу користувача. Цей процес розглядається як окремис процес життєвого циклу будб-якого програмного продукту. Причини підвищеної уваги до інтерфейсу користувача З широким розповсюдженням персональних комп’ютерів виросла і кількість їх користувачів, в тому числі і тих, які не мають навіть початкових знань в області програмування. Значно збільшилась кількість програмуючих користувачів таких, які мають відповідну базову підготовку, і таких, які самостійно навчились розробляти програмне забезпечення. У їхньому розпорядженні є потужні засоби розробки, які дозволяють створювати програми з практично безмежними інтерактивними можливостями. Державні стандарти щодо розробки програмного забезпечення застаріли і їх вплив на технологію програмування став нульовим Наявність такого потужного засобу комунікації, як Інтернет, дозволяє усім бажаючим виставляти для широкої аудиторії свої розробки, незалежно від якості та призначення. Актуальність розробки ефективного інтерфейсу користувача Деякі програмні продукти мають красивий інтерфейс у вигляді багаточисельних та різноманітних кнопок та піктограм, але за цією красою ніяк неможливо розгледіти, що вони можуть робити. Навіть корисні програми, але з незручним для користувача інтерфейсом, стають непотрібними. Досить часто замовники програмного забезпечення відхиляють проекти через те, що виконавці неякісно реалізували інтерфейс користувача. Висновки щодо розробки ефективного інтерфейсу користувача Якість інтерфейсу користувача є самостійною характеристикою програмного продукту, яка співставляється з такими його показниками як надійність та функціональна ефективність. Розробник програмного забезпечення повинен знати, що таке хороший інтерфейс, і як його спроектувати та реалізувати. Хороший інтерфейс помічається користувачами підсвідомо, і, коли він подобається, симпатії переносяться на функціональну частину програми. Виконання роботи: Умова завдання Зробити прототип мінімум трьох сторінок майбутнього інтерфейсу сайту. Ескіз може бути зроблено на папері від руки, так і в програмі. Важливим є розташування елементів та їх призначення, а не абсолютна візуальна достовірність. По мірі виконання роботи, картки з завданнями повинні послідовно рухатися по стадіям Трело(спискам) Аналіз, в роботі, тестування. Оскільки до початку аналізу неможливо сказати які будуть потрібні сторінки, окрема картка має бути створена для «аналізу завдання». Результатом аналізу буде текстовий документ з переліком сторінок які потрібно запрототипувати та переходи між ними. Результуючі скетчі повинні бути збережені(перефотографовані) в форматі png.  Хід роботи: Створення максимально ефективного прототипу інтерфейсу є надзвичайно важливим завданням. Прототип повинен добре виглядати, щоб сподобатися замовнику і не викликати запитань у суб'єктів тестування , він має бути максимально дешевий, максимально повний і , що важливо, повинен з легкістю оновлюватися. Для побудови інтерфейсу майбутньої програми існує досить великий набір інструментів і програм. У нашому випадку використаємо онлайновий редактор для створення прототипів інтерфейсів додатків - iPlotz (iplotz.com). При створенні нового проекту перед нами відкриєється наступне вікно, де можна буде створити свій перший проект. У нашому випадку це проект: Lab1. / Головне вікно редактора виглядає наступним чином: / Саму структуру редактора можна поділити на декілька зон: 1. Робоча область, використовується для створення прототипу інтерфейсу 2. Панель використовуваних інструментів 3. Головна панель, де здійснюється управління усіма проек...
Антиботан аватар за замовчуванням

03.03.2014 11:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини